Четверг, 26.06.2025, 00:22Приветствую Вас Гость
Регистрация | Вход
RSS
ՀԱՐՍՏԱՑՆԵՆՔ ՄԵՐ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԸ...
Меню сайта
ԱԴՄԻՆԻՍՏՐԱՑԻԱ
  • Բողոքների կամ առաջարկների համար խնդրում ենք գրել այստեղ կայքի ադմինիստրացիա
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Февраль 2013  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 795
Block title
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Block title
Главная » 2013 » Февраль » 1 » Հակոբյան Հակոբ
15:13
Հակոբյան Հակոբ
ՀՀ ժողովրդական նկարիչ, ՀԽՍՀ և ԽՍՀՄ Պետական մրցանակների դափնեկիր Հակոբ Հակոբյանի ստեղծագործությունները հայկական գեղանկարչությունը հարստացրել են նոր կենսական երանգներով ու պատկերման հնարքներով, գույների ինքնատիպ համադրումով: 

Հակոբ Հակոբյանը 1934–54 թթ-ին (ընդմիջումներով) սովորել է Կիպրոսի Մելգոնյան վարժարանում, Կահիրեի Գեղարվեստի բարձրագույն և Փարիզի Գրան Շոմիե ակադեմիաներում: 1953 թ-ին Բուխարեստում Երիտասարդության և ուսանողների համաշխարհային IV փառատոնում արժանացել է 2-րդ մրցանակի: 1954 թ-ին մասնակցել է Կահիրեի սալոնների, 1958 թ-ին՝ Մոսկվայում և Սանկտ Պետերբուրգում արդի եգիպտական արվեստի ցուցահանդեսներին, 1959 և 1961 թթ-ին՝ Ալեքսանդրիայի բիենալեներին: 1962 թ-ին Հակոբյանը հայրենադարձել է: 
Ստեղծագործական առաջին շրջանում նկարիչը պատկերել է թշվառ մարդկանց, ստեղծել նատյուրմորտներ: Նրա «Կինը խոհանոցում» (1959 թ.), «Նատյուրմորտ սխտորներով» (1961 թ.), «Վիշտ» (1961 թ.), «Դերձակը» (1962 թ.) և այլ գործեր աչքի են ընկնում զուսպ գծանկարով, գունանկարի յուրատիպ կառուցվածքով, շեշտված տխրության և առանձնության զգացումներով:  Հակոբյանը մեծ ուժով է ընդհանրացրել հետեղեռնյան իր սերնդի հոգեվիճակը: 
Գույների քնարականությամբ օժտված «Հայկական մոտիվ» (1968 թ.), «Գարուն» (1969 թ.), «Անդորր» (1970 թ.), «Մալիշկա գյուղը» (1970 թ.),  «Ջրանցքի մոտ» (1972 թ.) և այլ գործերում ակնհայտ է նկարչի անսահման սերը հայկական բնաշխարհի հանդեպ: Նրա ապրումներն ու տագնապի զգացումներն առավել ընդգծված են «Նեյտրոնային ռումբին՝ ո՜չ» (1977–78 թթ.), «Սումգայիթ» (1989 թ.) կտավներում և «Ընտանիք» քանդակում (1989 թ-ին տեղադրվել է Արագածի բարձունքին): 1970-ական թվականների նատյուրմորտներում Հակոբյանն առօրեական իրերի (վերարկու, ձեռնոց, աքցան և այլն) միջոցով ստեղծել է դրամատիզմով հարուստ հուզաշխարհ («Մանեկեն և ծաղիկներ», 1972 թ., «Նատյուրմորտ», 1973 թ., «Ձկներ և ձեռնոցներ», 1973 թ., «Գործիքներ», 1976 թ., և այլն): Հակոբյանն ինքնակենսագրական հիշողությունների համատեքստում է ընկալել և իմաստավորել ներկան, կյանքի երևույթները, համամարդկային գերխնդիրները («Հանրապետության հրապարակ», 2001 թ., «Վիրուսներ», 2003 թ., «Դեր Զորում զոհված մեծ հորս՝ Սարգիս Եսայանի հիշատակին», 2004 թ., և այլն):
Հակոբյանը պարգևատրվել է ՀՀ Սբ Մեսրոպ Մաշտոցի, Հայ եկեղեցու Սբ Սահակ-Սբ Մեսրոպ շքանշաններով, արժանացել «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամի մրցանակին:
Հակոբյանը 1988 թ-ին ընտրվել է ՌԴ գեղարվեստի ակադեմիայի թղթակից անդամ: 
Անհատական ցուցահանդեսներ է ունեցել Տալլինում, Տարտուում, Ռիգայում, Լվովում, Կիևում, Թբիլիսիում, Մոսկվայում, Փարիզում և այլուր:
Հակոբյանի գործերից պահվում են Երևանի, Մոսկվայի, Ռիգայի, Կահիրեի, Ալեքսանդրիայի, Բեյրութի թանգարաններում և մասնավոր հավաքածուներում:
Прикрепления: Картинка 1
Просмотров: 365 | Добавил: Erik | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: