Четверг, 26.06.2025, 04:40Приветствую Вас Гость
Регистрация | Вход
RSS
ՀԱՐՍՏԱՑՆԵՆՔ ՄԵՐ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԸ...
Меню сайта
ԱԴՄԻՆԻՍՏՐԱՑԻԱ
  • Բողոքների կամ առաջարկների համար խնդրում ենք գրել այստեղ կայքի ադմինիստրացիա
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Апрель 2013  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 795
Block title
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Block title
Главная » 2013 » Апрель » 28 » Սիմոնով Ռուբեն
15:06
Սիմոնով Ռուբեն
Ռեժիսոր և դերասան, ԽՍՀՄ ժողովրդական արտիստ Ռուբեն Սիմոնովն 
իր ինքնատիպ արվեստով զարգացրել է Եվգենի Վախթանգովի 
սկզբունքներն արդի ռուսական թատրոնում:

Ռուբեն Սիմոնովը նախնական կրթությունն ստացել է Մոսկվայի Լազարյան ճեմարանում, 1917 թ-ին ավարտել է Ս. Ռոստովցևի մասնավոր գիմնազիան, 1918 թ-ին ընդունվել է Մոսկվայի համալսարանի իրավաբանության ֆակուլտետը, 1919 թ-ին փոխադրվել Ֆեոդոր Շալյապինի դրամատիկական ստուդիան: 1920 թ-ից ստեղծագործել է Եվգենի Վախթանգովի 3-րդ ստուդիայում, ապա՝ նրա անվան թատրոնում. 1924 թ-ից՝ ռեժիսոր, 1939 թ-ից՝ գլխավոր ռեժիսոր: 1920–30-ական թվականներին միաժամանակ ղեկավարել է 1-ին, 2-րդ, 3-րդ հայկական, նաև ուզբեկական ստուդիաները, 1924 թ-ից՝ իր ստեղծած թատրոն-ստուդիան: 1924 թ-ից դասավանդել է Միխայիլ Շչուկինի անվան թատերական ուսումնարանում (պրոֆեսոր՝ 1946 թ-ից):
 Սիմոնովի բանաստեղծական և երգիծական արվեստի ձևավորմանը մեծապես նպաստել են Տրուֆալդինոյի ու Պանտալոնեի (Կառլո Գոցցիի «Արքայադուստր Տուրանդոտ», ռեժիսոր՝ Ե. Վախթանգով) դերակատարումները: Հետագայում զարգացնելով իր ուսուցչի՝ Վախթանգովի սկզբունքները՝ ստեղծել է խորապես իմաստավորված դերեր՝ Փոխարքա (Պրոսպեր Մերիմեի «Սուրբ նշխարքների կառքը»), Սինիչկին (Դմիտրի Լենսկու «Լև Գուրիչ Սինիչկին») և այլն:
Սիմոնովի արվեստի կատակերգական կողմը դրսևորվել է Բենեդիկտի (Վիլյամ Շեքսպիրի «Ոչնչից մեծ աղմուկ»), Խլեստակովի (Նիկոլայ Գոգոլի «Ռևիզոր»), Դոմենիկոյի (Էդուարդո դե Ֆիլիպոյի «Ֆիլումենա Մարտուրանո») և այլ դերակատարումներում: Հերոսառոմանտիկական շնչով է տոգորել Դոն Կիխոտի (Միխայիլ Բուլգակովի «Դոն Կիխոտ»), Սիրանոյի (Էդմոն Ռոստանի «Սիրանո դը Բերժրակ»), Օլեկո Դունդիչի (Ալեքսանդր Ռժեշևսկու և Միխայիլ Կացի «Օլեկո Դունդիչ», վերջին երկուսի համար՝ ԽՍՀՄ Պետական մրցանակ՝ 1943 թ.) և այլ դերեր:
Ժանրային բազմազանությունը բնորոշ է նաև Սիմոնովի ռեժիսորական արվեստին. լավագույն բեմադրություններից են՝ Լև Սլավինի «Ինտերվենցիա», Նիկոլայ Պոգոդինի «Հրացանավոր մարդը», Նիկոլայ Վիրտայի «Մահապարտների դավադրությունը» (ԽՍՀՄ Պետական մրցանակ՝ 1950 թ.), Լեոնիդ Զորինի «Վարշավյան մեղեդիներ» և այլն: 1960-ական թվականների սկզբին Վախթանգովի ծննդյան 80-ամյակի կապակցությամբ նա վերականգնել է «Արքայադուստր Տուրանդոտ» ներկայացումը, որն աչքի է ընկել թարմությամբ և արդիականությամբ: Բեմադրել է նաև կատակերգություններ (Անատոլի Սոֆրոնովի «Խոհարարուհին», Էրվեի «Մադմուազել Նիտուշ» և այլն) և օպերաներ (Զաքարե Փալիաշվիլու «Աբեսալոմ և Էթերի», Պյոտր Չայկովսկու «Չերևիչկի», Շառլ Գունոյի «Ֆաուստ», Ժորժ Բիզեի «Կարմեն»): Սիմոնովի բեմադրություններին բնորոշ են վախթանգովյան հումորը, նրբագեղությունը, կատարյալ ձևը, գաղափարական հստակ կողմնորոշումը: Նկարահանվել է «Ծովակալ Նախիմով» (ԽՍՀՄ Պետական մրցանակ՝ 1947 թ.), «Բոռը» (1955 թ.) կինոնկարներում:
Սիմոնովը Մոսկվայի հայկական ստուդիաներում բեմադրել է Հակոբ Պարոնյանի «Մեծապատիվ մուրացկաններ», «Պաղտասար աղբար», Գաբրիել Սունդուկյանի «Քանդած օջախ» և այլ պիեսներ: Նա մեծապես նպաստել է հայ պրոֆեսիոնալ դերասանական արվեստի առաջընթացին, մասնավորապես՝ Արմեն Գուլակյանի, Վարդան Աճեմյանի, Թադևոս Սարյանի, Սուրեն Քոչարյանի և ուրիշների գեղարվեստական դաստիարակությանը: Լենինականի դրամատիկական և Երևանի Սունդուկյանի անվան թատրոններում բեմադրել է Ալեքսանդր Օստրովսկու «Եկամտաբեր պաշտոն» պիեսը, իսկ Երևանի օպերայի և բալետի թատրոնում՝ Պյոտր Չայկովսկու «Պիկովայի դամա» օպերան:
Ռուսական թատրոնում ունեցած մեծ ներդրման համար արժանացել է ԽՍՀՄ Լենինյան մրցանակի (1967 թ.):
Прикрепления: Картинка 1
Просмотров: 392 | Добавил: Erik | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: