Среда, 25.06.2025, 16:52Приветствую Вас Гость
Регистрация | Вход
RSS
ՀԱՐՍՏԱՑՆԵՆՔ ՄԵՐ ԳԻՏԵԼԻՔՆԵՐԸ...
Меню сайта
ԱԴՄԻՆԻՍՏՐԱՑԻԱ
  • Բողոքների կամ առաջարկների համար խնդրում ենք գրել այստեղ կայքի ադմինիստրացիա
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Ноябрь 2012  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 795
Block title
Статистика

Онлайн всего: 4
Гостей: 4
Пользователей: 0
Block title
Главная » 2012 » Ноябрь » 30 » Գուլակյան Արմեն
17:25
Գուլակյան Արմեն
Ռեժիսոր, դրամատուրգ, թատերական գործիչ, մանկավարժ, ԽՍՀՄ  Պետական մրցանակների դափնեկիր, ՀԽՍՀ ժողովրդական արտիստ Արմեն Գուլակյանն առաջիններից է հայ թատրոնում նորովի բացահայտել ազգային 
բնավորություններն ու կենցաղը. նույն արտահայտչամիջոցներն օգտագործել է «Պեպո» կինոնկարում, որի համառեժիսորն է և Դուդուլիի դերակատարը:

Արմեն Գուլակյանը 1921 թ-ին ավարտել է Թիֆլիսի Ներսիսյան դպրոցը: 1919 թ-ին սովորել է Օվի Սևումյանի, 1919–25 թթ-ին` Մոսկվայի հայկական դրամատիկական ստուդիաներում, հաճախել է նաև Մոսկվայի թատերարվեստի ինստիտուտը: 1918 թ-ից Թիֆլիսում մասնակցել է Զուբալովի Ժողովրդական տան դրամատիկական խմբի ներկայացումներին: 1926 թ-ին Դիլիջանում կազմակերպել է «Կապույտ բաճկոններ» թատրոնը: 1927–60 թթ-ին, տարբեր տարիների,  Երևանի Գաբրիել Սունդուկյանի անվան, Կոնստանտին Ստանիսլավսկու անվան ռուսական, Ալեքսանդր Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի թատրոնների գլխավոր ռեժիսորն էր: 1944–60 թթ-ին դասավանդել է Երևանի գեղարվեստաթատերական ինստիտուտում:
Գուլակյանի առաջին բեմադրություններից են Սունդուկյանի «Խաթաբալան», «Պեպոն», Վիլյամ Շեքսպիրի «Մակբեթը», Պիեռ Բոմարշեի «Ֆիգարոյի ամուսնությունը»: Սունդուկյանի անվան թատրոնում բեմադրել է Անատոլի Գլեբովի «Ինգա», Եվգենի Յանովսկու «Ցասում», Վաղարշ Վաղարշյանի «Օղակում», Ալեքսանդր Կոռնեյչուկի «Պլատոն Կրեչետ», Գրիգոր Տեր-Գրիգորյանի և Լևոն Ղարագյոզյանի «Այս աստղերը մերն են» պիեսները. կերպարների հոգեվիճակները ներկայացված են ապրումների ճշմարիտ վերարտադրությամբ: Նրա բեմադրությամբ ողբերգական հնչողություն են ստացել Ալեքսանդր Օստրովսկու «Ամպրոպ», հոգեբանական խորություն՝ Սունդուկյանի «Քանդած օջախ» պիեսները, սոցիալ-փիլիսոփայական ենթատեքստի բացահայտումով է բեմադրվել «Պեպոն»:
Մոնումենտալ ընդհանրացումների ձգտումը դրսևորվել է Գուլակյանի օպերային բեմադրություններում՝ Արմեն Տիգրանյանի «Անուշ», Ժորժ Բիզեի «Կարմեն», Ջուզեպպե Վերդիի «Աիդա», «Օթելլո», Միխայիլ Գլինկայի «Իվան Սուսանին», Տիգրան Չուխաճյանի «Արշակ Բ», Շառլ Գունոյի «Ֆաուստ», Հարո Ստեփանյանի «Լուսաբացին» և այլն: Գուլակյանի ստեղծագործական կյանքի վերջին շրջանում առանձնանում են Միխայիլ Լերմոնտովի «Դիմակահանդես» և Լև Տոլստոյի «Կենդանի դիակ» պիեսների բեմադրությունները Սունդուկյանի անվան թատրոնում: 
Արմեն Գուլակյանը գրել է «Արշալույսին» (1937 թ.), «Մեծ բարեկամություն» (1939 թ.), «Գանձ» (1940 թ.), «Ցասում» (1942 թ.), «Օրեր, մարդիկ անմոռաց» (1957 թ.) պիեսները:
Գուլակյանի անունով Երևանում կոչվել է փողոց:
Прикрепления: Картинка 1
Просмотров: 350 | Добавил: Erik | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: